Door een reconstructie van gebeurtenissen, die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hadden, blijkt er wel degelijk een verband te zijn tussen het verdwenen MH370-toestel en de MH17-crash. Er is met beide toestellen iets heel merkwaardigs aan de hand. Deze dossiers kunnen niet los van elkaar gezien worden.

Er is in de alternatieve media de afgelopen jaren al flink gespeculeerd dat de MH17 verwisseld zou zijn door de MH370. Daarbij zijn ook allerlei voorbarige conclusies en onwaarheden verkondigd (zie nr. 17 van dit artikel). Toch blijkt uit een reconstructie van een serie gebeurtenissen, dat er wel degelijk een verband is tussen de MH370 en de MH17.

Onderstaande claims en artikelen zijn grotendeels berichten uit de mainstream media, en op datum gesorteerd. Gevolgd door een aantal aanvullingen en interpretaties, in de grijze kaders.

Een reconstructie

November 2006

  • Boeing verkrijgt het patent over de technologie om Boeings op afstand te besturen. “Een systeem dat, wanneer eenmaal geactiveerd, alle controle van piloten verwijdert, om automatisch een commercieel vliegtuig terug te brengen naar een vooraf bepaalde landingslocatie”. (…) “De ‘niet-te-onderbreken’ autopilot wordt geactiveerd – hetzij door piloten, door sensoren aan boord, of zelfs op afstand via radio- of satellietverbindingen door overheidsinstanties zoals de Central Intelligence Agency (CIA).” Hiermee kan het vliegtuig worden gehackt.

Hieruit blijkt dat Boeing al jaren over technologie beschikt om hun vliegtuigen van afstand te laten besturen. Daarnaast is het ook niet ondenkbaar dat er al jaren technologie beschikbaar is waarmee vliegtuigen tijdelijk onzichtbaar zijn voor radars. Wanneer de ontwikkeling van dergelijke technologie in de media verschijnt, kunnen we er vanuit gaan dat deze al langere tijd bestaat en in geheime militaire projecten wordt toegepast.

November 2011

  • Het Kuala Lumpur War Tribunal acht George W. Bush en Tony Blair schuldig aan misdaden tegen de vrede, misdaden tegen de menselijkheid en genocide, vanwege het initiëren van de oorlog in Irak in 2003 en het handhaven van de daaropvolgende bezetting.

December 2013

  • Het Kuala Lumpur Tribunaal acht Israël schuldig aan misdaden tegen de menselijkheid en genocide tegen het Palestijnse volk.

Het feit dat in 2014 binnen een tijdsbestek van vier maanden twee toestellen van Malaysian Airlines zijn getroffen is niet toevallig. De veroordelingen in het Kuala Lumpur Tribunaal waren krachtige internationale statements. De aanvallen op de twee Maleisische vliegtuigen zijn waarschijnlijk een wraakactie tegen Maleisië.

8 januari 2014

  • Nederlands grootste pensioenfonds PGGM stopt met beleggen in vijf Israëlische banken omdat deze betrokken zouden zijn bij het financieren van de bouw van joodse nederzettingen.

8 maart 2014

  • Het MH370-toestel van Malaysian Airlines, een Boeing 777-200ER, verdwijnt van de radar en radiocontact valt uit. Het toestel wordt niet meer teruggevonden. 

Het is opvallend dat de piloot geen noodsignaal heeft afgegeven en er totaal geen contact meer met het MH370-toestel mogelijk was. Dit moet in een bredere context worden geplaatst, zoals de remote control-technologie van Boeing. Bovendien erkennen verschillende experts, dat het mogelijk is om de transponder van een toestel uit te schakelen.

16 maart 2014

  • Issac Yeffet, hoofd Global Security bij vliegtuigmaatschappij El Al, zinspeelt op de inzet van het MH370-toestel in een valse-vlag aanslag door Iran. “Wat er met dit vliegtuig is gebeurd, weet niemand. Mijn gissing is gebaseerd op de gestolen paspoorten, en ik geloof dat Iran erbij betrokken was.” zei hij. “Ze hebben het vliegtuig gekaapt en ze hebben het op een plaats neergezet waar niemand het kan zien of vinden.” 

17 maart 2014

  • De media brengt massaal het bericht naar buiten dat twee Iraanse passagiers met vals paspoort aan boord van het MH370-toestel zijn gegaan. Ze zinspelen op een mogelijke terroristische aanslag door Iran.
  • Menachem Yarden, voormalig El Al piloot zegt dat de transponder van de Boeing 777 uitgezet kan worden. Ook hij zinspeelt op een terroristische aanslag met de MH370 door Iran.

18 maart 2014:

  • Volgens onderzoeksjournalist Christopher Bollyn kocht een Israëlisch bedrijf eind 2013 een Boeing van Malaysian Airlines. Deze Boeing 777-200ER met serienummer 28416 en registratienummer 9M-MRI werd in oktober 2013 aan het bedrijf GA Telesis verkocht om in Amerika ontmanteld te worden. GA Telesis ontmantelt vliegtuigen, ook voor Malaysian Airlines, en is gevestigd in Fort Lauderdale, Miami Florida. Onthoud de naam GA Telesis en Fort Lauderdale, Miami Florida. Deze namen zullen later terugkomen.

  • Volgens Christopher Bollyn is het toestel echter nooit ontmanteld en stond het in November 2013 in een hangar in Tel Aviv. Het ging hier niet om een willekeurig vliegtuig, maar een Boeing 777-200 van Malaysian Airlines, die behalve het serienummer identiek was aan de MH370!

  • Christopher Bollyn waarschuwt op 18 maart 2014 dat de Israëliërs mogelijk een valse vlag aanslag voorbereiden, waarbij het Maleisische tweelingvliegtuig als bom zal worden gebruikt. Bij deze valse-vlag aanslag zou Iran de schuld krijgen.

Wat moet een Israëlisch bedrijf gevestigd in Florida, met een Maleisische Boeing in Tel Aviv? Volgens Christopher Bollyn fungeerde GA Telesis slechts als een frontorganisatie, een dekmantel voor allerlei obscure zaken, waarbij men sjoemelde met vliegtuigregistratienummers.

“Er lijkt een relatief significante afwijking te bestaan tussen de vermeende operaties van GA Telesis en wat bepaalde openbare registers laten zien.” De journalist schrijft er meerdere artikelen over, die deels van zijn eigen website zijn verwijderd, maar wel elders zijn gearchiveerd.

GA Telesis is gevestigd op vliegveld Fort Lauderdale, in Broward County, Miami Florida. Deze regio, Broward County, wordt ook vaak genoemd in verband met pedonetwerken en lijkt een epicentrum van de Deep State te zijn. Abdol Moabery, de CEO van het bedrijf is bovendien verbonden met George Soros.

20 maart 2014

  • Israël heeft meer dan 3 miljard euro vrijgemaakt voor de voorbereidingen van een aanval op Iran. Een solo actie die nog dat jaar moest gaan plaatsvinden.

Het kenmerk van een valse vlag-aanslag is dat men vooraf op verhulde wijze aankondigt wat men van plan is. Daarbij krijgt een andere partij bij voorbaat de schuld van de aanslag. De aanslag wordt in werkelijkheid vaak gepleegd door het land dat later getroffen wordt. Het is opvallend dat prominente figuren binnen de Israëlische luchtvaartmaatschappij, een mogelijke aanslag door Iran met het verdwenen toestel MH370, zo breed in de mainstream media etaleren. Dit kan een indicatie zijn dat men een dergelijke valse vlag-aanslag van plan is geweest. Met als doel om aan te sturen op een conflict met Iran en brede internationale steun te verkrijgen om dit land, op wat voor wijze dan ook, aan te vallen.

Uit de gebeurtenissen die hierna volgen, zou men kunnen afleiden dat deze valse-vlag-aanslag met het mysterieuze (tweeling)vliegtuig in Den Haag zou plaatsvinden. Het zou een vergelding kunnen zijn tegen Maleisië en Nederland en dienen als een krachtige waarschuwing, wat er kan gebeuren wanneer landen het opnemen tegen Israël.

22 maart 2014

  • Voormalig legertopman Dick Berlijn zinspeelt op de inzet van het verdwenen MH370-toestel in een valse-vlag aanslag, tijdens de nucleaire top in Den Haag. Dick Berlijn, nu cybercrime-expert, claimt dat het technisch mogelijk is dat vlucht MH370 in de huid van een regulier toestel kruipt. Hij wijst de voormalige Sovjetrepubliek als mogelijke dader aan.

“Technisch is het mogelijk dat vlucht MH370 vervolgens in de huid van een reguliere lijndienst kruipt.” Als voorbeeld noemt Berlijn het Malaysian Airlines toestel dat maandag regulier van Kuala Lumpur naar Amsterdam vliegt. “De terroristen die MH370 deden verdwijnen, toetsen op de plek waar het toestel wordt verborgen de transpondercode van die gewone lijndienst in. Ze stijgen op en zetten koers naar Nederland. Zo worden alle genomen veiligheidsmaatregelen omzeild.”

Dick Berlijn, Telegraaf 22 maart 2014

Ook de uitspraken door Dick Berlijn zijn destijds breed geëtaleerd in de mainstream media en verschenen op de voorpagina van de Telegraaf. Opvallend detail is dat dit artikel inmiddels wel weer uit het archief van de krant verwijderd is.

Het artikel stond in maart 2014 op de voorpagina van de Telegraaf

Ook Dick Berlijn geeft toe dat er technologie bestaat waarmee de verdwenen Boeing 777 de transponder uit kan zetten en “in de huid van een ander toestel kan kruipen”. Daarbij is het opvallend dat hij zinspeelt op een aanslag op de Nucleaire top, die twee dagen later in Den Haag zou plaatsvinden. Een ander opvallend detail is dat Berlijn niet zozeer Iran aanwijst als potentiële dader van een terroristische aanslag, maar een land uit de voormalige Sovjetrepubliek.

Maart 2014

  • In de Korporaal van Oudheusdenkazerne in Hilversum wordt een forensische oefening gehouden. “Voor het geval er iets mis zou gaan bij de Nuclear Security Summit, de nucleaire veiligheids-top in Den Haag.” Dezelfde kazerne richt (later) een forensisch centrum in, voor het grootschalige forensische onderzoek en de identificatie en van de MH17 slachtoffers.

24 maart 2014

  • De Nuclear Security Summit vindt plaats in Den Haag. Er zijn afgevaardigden uit 53 landen aanwezig. De grote afwezigen waren Netanyahu uit Israël en Putin uit Rusland.

De afwezigheid van de Israëlische premier is erg opvallend. Zeker omdat het land al jaren waarschuwt voor een nucleaire dreiging in de regio en met name door Iran. Juist bij de nucleaire top zou men steun kunnen krijgen voor internationale veiligheidsmaatregelen. Waarom was uitgerekend Netanyahu niet aanwezig in Den Haag? Wist hij wat er stond te gebeuren?

24 maart 2014

  • Er komt er een Boeing 777 vanuit Miami in het afgesloten luchtruim vanwege de nucleaire top in Den Haag. Volgens de nieuwsberichten is het een vrachtvliegtuig LAN Cargo Boeing 777, vluchtnummer UC 1503. Volgens de officiële berichten was het een Chileense vervoersmaatschappij. Het toestel wordt onderschept door twee Nederlandse F16’s en naar het vliegveld in Frankfurt begeleid. Het toestel keert later terug naar Schiphol Amsterdam.

Wat was er werkelijk gaande met dat mysterieuze Boeing 777-vliegtuig? Het vluchtnummer kwam niet overeen met dat van de MH370, maar zoals Dick Berlijn al aankondigde bestaat er technologie, waarmee een vliegtuig een andere identiteit kan aannemen. Hoe groot is de kans dat de voormalige legertopman waarschuwt voor een terroristische aanslag met een Boeing 777 en dat er twee dagen later een Boeing 777 in het afgesloten luchtruim boven Den Haag vliegt?

Op Planespotters.net staat het vluchtnummer echter vermeld als een vliegtuig van Delta Air Lines en niet een Chileens transportbedrijf. Ook hoort dit vluchtnummer bij een Boeing 767 en geen Boeing 777 die rond Den Haag is onderschept. Opvallend detail is dat dit specifieke toestel in februari 2014 geherconfigureerd is. En hoe groot is de kans dat dit toestel uitgerekend uit Miami Florida komt, dezelfde plaats als waar het Israëlische GA Telesis is gevestigd?

Deze gebeurtenis kan op verschillende wijzen geïnterpreteerd worden. Ging het hier in werkelijkheid om het Maleisische tweelingvliegtuig of de MH370? Was Israël van plan om een aanslag te plegen met een Boeing 777 tijdens de nucleaire top in Den Haag? Met als doel om de schuld in de schoenen van een stel Iraniërs te schuiven? Is Nederland er vroegtijdig achtergekomen en heeft op tijd ingegrepen? Waarom hield men toen al een forensische oefening op de Oudheusdenkazerne in Hilversum? Specifiek “voor het geval er iets mis zou gaan tijdens de nucleaire top.”

Het onderscheppen van een vliegtuig dat het verboden luchtruim binnenvliegt, kan ook een aanleiding zijn om het vliegtuig binnen te loodsen en de gebruikelijke protocollen te omzeilen. Men had toen immers een aanleiding om het toestel naar een speciale hangar op Schiphol te loodsen, omdat er onderzocht moest worden of er geen sprake was van een terroristische dreiging. Of dit werkelijk het geval is geweest kan men alleen vaststellen, als men weet wat er precies met het toestel is gebeurd, nadat het van Frankfurt weer terug naar Schiphol vloog.

Als deze Boeing 777 inderdaad iets te maken had met de Israëlische speculaties over een complot om een Boeing 777 in te zetten bij een terroristische aanslag, zou het interessant zijn om te weten waar dit toestel die dag op Schiphol geparkeerd en nader onderzocht is. Is er aanleiding geweest om de Israëliërs bij dit onderzoek te betrekken, aangezien zij al de week daarvoor aangaven dat er een dreiging was met een Boeing 777? Uit de Bijlmerramp-zaak kwam duidelijk naar voren dat El Al op Schiphol bijzondere privileges bleef houden en de reguliere beveiliging nauwelijks controleerde wat er op ‘hun terrein’ plaatsvond. Bovendien is de hoofdvestiging van ICTS, de veiligheidsdienst op Schiphol, in Israëlische handen.

Of is het allemaal toeval en heeft die Boeing 777 helemaal niets te maken met de MH370, het tweelingtoestel in Tel Aviv of de MH17 die later vanuit Schiphol zou vertrekken? Men kan zich afvragen in hoeverre zo’n toevals-theorie nog waarschijnlijk is.

Juli 2014

  • De NAVO plant een grootschalige militaire oefening voor de periode juli. Deze militaire operatie Rapid Trident 2014 vindt plaats in Oekraïne. “Het feit dat de VS en zijn bondgenoten ervoor kozen om door te gaan met een oefening in Oekraïne, terwijl ze er een in Rusland afzegden, toont de Westerse steun aan Kiev in de confrontatie met Moskou.”

13 juli 2014

  • Tijdens een grootschalige NAVO-oefening vallen de radars tot twee maal toe uit, in diverse Europese landen (ook landen grenzend aan Oekraïne).

De rol van de NAVO is in de MH17-zaak nog onderbelicht gebleven. Toch is een militaire oefening een belangrijk onderdeel (en kenmerk) van een valse vlag-aanslag. Om te begrijpen wie er mogelijk achter een valse vlag aanslag zit, is het belangrijk om je te realiseren dat deze niet zozeer worden gepleegd door één land, maar dat vaak meerdere Deep State spelers hierbij een rol spelen. De Deep State opereert niet binnen landsgrenzen, maar heeft sleutelfiguren op sleutelposities binnen allerlei landen en organisaties.

De verbanden tussen de MH370 en de MH17 wijzen op een listig plot, waarbij er door Nederland mogelijk dubbelspel gespeeld is.

Links de foto van Cor Pan, rechts de foto van Yaron Mofaz.

17 juli 2014

  • MH17-passagier Cor Pan maakt een foto van het Malaysian Airlines toestel, maar de identificatiecode ‘MC’ op het neusvleugelluik komt niet overeen met de code van de MH17, die eindigt op ‘MD’. Of is het toch een vertekening door het perspectief en de lichtval?
  • De Israëliër Yaron Mofaz maakt de laatste foto van het MH17-toestel aan Gate 3 op Schiphol. Bij latere versies van de foto lijkt de registratiecode op het neuswielluik ‘MD’ bewerkt, om het daarmee op de foto van Cor Pan te laten lijken. Yaron Mofaz is directeur van het moederbedrijf van GA Telesis, dat onder andere vliegtuigen van Malaysian Airlines ontmantelt. Deze dochteronderneming is gevestigd op vliegveld Fort Lauderdale, Miami Florida.

Yaron Mofaz is geen persfotograaf. Hij is directeur van Pentagon 2000, het moederbedrijf van GA Telesis. De familie Mofaz had hoge bestuursfuncties bij Pentagon 2000, een bedrijf dat allerlei diensten aanbiedt voor de luchtvaartindustrie. Volgens Christopher Bollyn woont de directeur Yaron Mofaz in Israël.

Hoe groot is de kans dat uitgerekend deze Israëliër op de laatste dag van de MH17 op Schiphol een foto maakt van het toestel, dat een paar uur later in Oekraïne neergehaald zou worden? Toch wordt hij door Reuters als de fotograaf vermeld. Bovendien blijkt in die foto ook — door een of ander fotografisch wonder (of was het Photoshop?) — de rechterkant van de D in de registratiecode weg te vallen.

17 juli 2014

  • Het MH17 toestel vertrekt veel later dan gepland. Het inchecken en boarden verliep chaotisch, ook omdat er op het laatste moment passagiers van de lijst afgehaald moesten worden.
  • De MH17 wordt boven het oorlogsgebied in de regio Donetsk in het oosten van de Oekraïne, neergehaald. Alle inzittenden komen daarbij om het leven.

Juli 2014

  • Journaliste Aljona Kotschkina, van het persbureau “ANNA News” (Abchazische News Agency Network), beschrijft de crashsite van de MH17, waar ze 20 minuten na de crash lichamen aantreft die naar formaldehyde ruiken en in staat van ontbinding zijn.

20 juli 2014

  • Journalist Yoichi Shimatsu (voormalig redacteur van de Japan Times) schrijft dat de MH17 is ingezet als biologische bom. De lichamen zouden afkomstig zijn uit het MH370-toestel en besmet met een virus in het vrachtruim geladen. Yoichi Shimatsu denkt dat het toestel op weg was naar Teheran, Iran en daar als een biologische bom ingezet zou worden.
  • Hij wijst ook op de veiligheidsdienst ICTS op Schiphol, waarvan de hoofdvestiging nog steeds in Israëlische handen is en tevens bij de aanslag een rol zou hebben gespeeld.

Wanneer je de eerste videobeelden met Nederlandse ondertiteling (waarschuwing: schokkende beelden) en foto’s van de crash bekijkt, lijkt er inderdaad iets vreemds met de lichamen aan de hand te zijn. De gelig-groene kleur, de afwezigheid van bloed, de opgeblazen buik en lichaamsdelen in een plas vloeistof die ’s avonds groen oplicht; zijn aanwijzingen dat de lichamen geconserveerd waren. Dit komt overeen met de rapportage van de journaliste Aljona Kotschkina* die vertelde dat de lichamen naar formaldehyde roken. De zwarte lippen bij een van de slachtoffers, zijn een aanwijzing dat sommige lichamen 20 minuten na de crash al in een vergevorderd stadium van ontbinding waren.

*) Klik onderaan het artikel op de Nederlandse vlag voor de Nederlandse vertaling van het transcript.

Hebben die lichamen al in de mysterieuze Boeing 777 gezeten die op 24 maart 2014 het afgesloten luchtruim boven Den Haag binnenvloog? Zijn het de lichamen uit de verdwenen MH370? In dat geval is het aannemelijk dat deze lichamen besmet waren, of een belangrijk onderdeel van een sinister plot. Waarom zou men deze lichamen anders bewaren? Een lijk waarbij het bloed verwijderd is en een hoge dosis formaldehyde ingespoten heeft gekregen (hoger dan de wettelijke norm), kan maanden bewaard blijven. Is dit tevens de reden waarom het uiteindelijk niet tot een epidemie heeft geleid? Dit kan ook een reden geweest zijn waarom men lang gewacht heeft om de lichamen en wrakstukken te bergen. En wie had de leiding over het bergen van de lichamen, totdat deze bij de forensische onderzoekers arriveerden? Deze forensische operatie was immers al in maart 2014 voorbereid.

Het neerhalen van de op afstand bestuurde zogenaamde ‘Malaysian Airlines vlucht MH17’ met Israëlische eigenaar, gevuld met dode en ontbindende lichamen, was één smerige truc te veel voor de Nazionisten. Binnen de geheime instanties en regeringen van de wereld is nu een keerpunt tegen hen bereikt, volgens meerdere bronnen.

Benjamin Fulford, 22 juni 2019

Zomer-najaar 2014

  • Het bergen van de wrakstukken en stoffelijke resten wordt uitgesteld en verloopt traag, officieel vanwege de gewapende conflicten in de regio van Donetsk.
  • Simon Parkes bevestigt de claim van Yoichi Shimatsu dat de MH17 is ingezet als biologische bom. Hij denkt echter dat het vliegtuig op weg was naar een Russische stad om daar neer te storten. Ook hij claimt dat de Mossad een belangrijke rol in de geplande aanslag hebben gehad. Het virus bevond zich in bloedmonsters aan boord van het toestel, dat door een bom verspreid zou worden. Dit is volgens Simon Parkes ook de reden dat het vliegtuig niet door middel van een BUK-raket is neergehaald. Volgens hem is het toestel door een Russische straaljager als vorm van zelfverdediging neergehaald.

2014-2019

Het MH17-dossier blijkt een enorme doofpot te zijn, waarbij het JIT (Joint Investigation Team) en de daaruit vloeiende rechtszaak, vooral omwille van een geopolitieke agenda wordt ingezet. De verbanden tussen de verdwenen MH370, het Israëlische tweelingtoestel en de gecrashte MH17 zijn totaal niet onderzocht.

Niet alle hierboven genoemde claims zijn tot op detail te bewijzen, maar een deel van de claims komt wél overeen met de getuigenissen, video’s en de vliegtuigregistraties. Natuurlijk kan men al deze zaken afdoen als ‘toeval’, maar hoe realistisch is het om vast te blijven houden aan een ‘toevals-theorie’? Er zijn ondertussen wel heel veel aanwijzingen dat de verdwijning van het MH370-toestel nauw verweven is met de aanslag op de MH17.

Het is desondanks onmogelijk om op basis van deze verbanden een sluitend verhaal te maken. Simpelweg omdat er nog veel informatie ontbreekt. Maar om werkelijk te begrijpen wat er met de MH17 is gebeurd, is het absoluut noodzakelijk om dingen in een veel groter perspectief te plaatsen. Het vergt een open mind, ook om de psychopathische krachten achter een dergelijk groot plot te doorzien én te erkennen.

Wellicht was er op 24 maart 2014 een grote terroristische aanslag in Nederland gepland, die later verijdeld is. Of er waren plannen om met de MH17 in Iran een aanslag te plegen. Misschien lopen er zelfs twee plannen door elkaar heen en heeft Nederland een listig dubbelspel gespeeld. Het ene sluit dan het andere niet uit. De Nederlandse Deep State heeft hoe dan ook een dubieuze rol gespeeld. In de doofpot rond de mysterieuze Boeing 777 ten tijde van de nucleaire top, het verlate vertrek van de MH17 met een dubieuze vracht aan boord en later met de doofpot rond de MH17.

Complottheorie? Welk complot?

Gek genoeg zijn er nog steeds mensen die zeggen niet te geloven in complottheorieën. Een term die overigens door de CIA is geïntroduceerd om de waarheidszoekers naar het complot rond de moord op John F. Kennedy, in diskrediet te brengen. Alsof het bestaan van een complot, of kartelvorming überhaupt ter discussie staat. De officiële versie van 9/11 is overigens ook een complot. De officiële versie van de MH17 ook. Een complot is immers niets meer dan meerdere personen die stiekem een crimineel plan beramen en uitvoeren. Waarom zou dat op het hoogste niveau niet ook gebeuren? Of zijn er nog steeds mensen die ervan overtuigd zijn dat er niets verdachts met de MH17-zaak aan de hand is en onze eigen regering uitblinkt in transparantie en eerlijkheid?

Lees binnenkort verder in deel 4 over: “De 7 bizarre feiten rond de MH17”

Ella Ster* | bron: ellaster.nl

Artikelen door mij geschreven mogen alleen 1:1 elders gepubliceerd worden mits de auteur Ella Ster* duidelijk bovenaan of onderaan het artikel staat vermeld. Daarnaast moet er onderaan de vermelding staan: “Bron: www.ellaster.nl”

Ella Ster is nu ook te volgen via Mastodon, een onafhankelijk nieuwsplatform, zonder censuur. Lees op Wanttoknow.nl waarom dit initiatief een goed alternatief is voor de gecontroleerde social media. Klik hier voor een overzicht van nieuwsbronnen. Om berichten van Ella Ster te volgen klik je hier en vervolgens op de blauwe Follow-knop.

Wil je reageren?

Je mag hieronder je reactie plaatsen. Reacties worden gemodereerd en het kan enige tijd duren voordat deze online verschijnen. Alleen respectvolle reacties die bijdragen tot een zinvolle discussie worden toegelaten. Hou het wel kort en to-the-point. Maximaal ± 250 woorden.

Door het plaatsen van een reactie onder een artikel laat je bepaalde gegevens achter op ellaster punt nl. Lees in onze privacyverklaring hoe er met je persoonsgegevens wordt omgegaan.

Share.

About Author

3 reacties

  1. Nieuwe docu van Yana Yerlashova en Max van der Werff.

    “MH17 – 5 years on Call for Justice”

  2. Ik begrijp niet hoe de nabestaanden hier vrede mee kunnen hebben. Hebben ze foto’s gekregen ter identificatie? Of is daar ook mee gesjoemeld? Zijn er wel echt nabestaanden? Er zijn zoveel vragen, dat de meesten dit voor zoete koek slikken, is onbegrijpelijk.